woensdag 7 september 2011

Mijn eigen Vindselmuseum

Thema: Strand

Na het vindselmuseum van jongetje 1 en het vindselmuseum van jongetje 2 ging het natuurlijk bij mij ook kriebelen.
Ik wilde een eigen vindselmuseum.
En aangezien ik altijd bergen en bergen schelpen en stenen vind op het strand in de vakantie naar de wadden (alweer 2 weken geleden), had ik ook een mooi doel voor al dat moois.
Mijn man vraagt altijd wat ik toch met die schelpen moet. We hebben er al zo veel...
Maar zeg nou zelf, schelpen zijn prachtig.
Die kun je toch niet laten liggen?
Ik niet in elk geval. Alhoewel, ik heb wel een voorkeur voor blauwe en witte schelpen. De gele en roze laat ik meestal wel liggen. Grijze zijn ook prachtig. En paarse al helemaal.

Ik heb er ook nog wat andere dingetjes bij gedaan die me doen denken aan de vakantie.

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan!
    Ik heb dit vroeger met mijn moeder ook eens gedaan: 2 letterbakken gevuld met schelpen die gevonden hadden op het strand van Vlieland!:-)
    Mmmm, ik ga ook eens uitkijken naar een mooie letterbak:-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!