dinsdag 27 september 2011

Getagd

Ik werd getagd door Saartje Kraal. En nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen.
Dus na dit gelezen te hebben weten jullie dat:
  1. mijn oudste sinds dit schooljaar naar groep 3 gaat, hij nu leert lezen, minder mag knutselen in de klas en minder kan buiten spelen
  2. ik dit echt een enge overstap vond, normaal ben ik niet zo sentimenteel, maar dit vond ik wel lastig te verwerken hoor :-)
  3. mijn middelste in november naar school gaat (slik, dat krummeltje?)
  4. we dan nog met zijn tweetjes thuis zijn en elke dag meidendag hebben, mijn dochter en ik
  5. ik dan wellicht ietsjepietsje meer tijd zal hebben om de ideeënchaos in mijn hoofd uit te voeren en dus te ordenen
  6. ik van paars en grijs hou
  7. ik eigenlijk een wahm ben, ben jij dat al? zo niet, waarom niet beginnen?
  8. ik het echt zooo leuk, gezellig en gaaf vind om workshops te geven, die groepen zijn toch zo gezellig, ik geniet dan!!
  9. je mij echt vreselijk gelukkig kunt maken met een kopje sterke koffie en stukje pure chocolade!
  10. ik dus echt geen foto's kan maken. Met veel mazzel en een beetje fotobewerking ziet het er soms nog heel aardig uit, maar meestal kan ik er wel om huilen.
Vooralsnog hier even de best gelukte foto's van de workshops van vorige week (3 in 1 weekend, zeldzaam druk, superleuk!). Tweemaal servies beschilderen en eenmaal Glasjuwelen maken.




    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!