maandag 26 september 2011

Wauw, fingerless mittens

Met Vicarno' s mama had ik een swap. En wat voor eentje. Ik kreeg van haar deze fingerless mittens. Vanaf het eerste moment dat ik ze zag was ik er verliefd op. En ik durfde ook bijna niet te vragen of ze wilde swappen. Maar dat wilde ze wel!
Zeg nou zelf, ze zijn toch geweldig!! Voor de koude avonden, voor de 3/4 mouwtjes die eigenlijk te koud zijn voor de herfst, voor de koude ochtenden op de fiets, ooooh wat ga ik hier een plezier van hebben.Ik realiseerde me zonet pas hoe lastig het is om je beide handen op de foto te zetten, haha. Vandaar 2 foto's, maar dat hebben ze beslist verdiend.
Vicarno's mama verkoopt ze ook in haar shop. Een goede prijs voor haar kunstige en zeer precieze handwerk.
Mooi!! Dank je wel!!


Ik swapte ze tegen een D.I.Y. pakketje glasjuwelen maken. Normaalgesproken verkoop ik deze alleen, maar voor deze handjuweeltjes maakte ik graag een uitzondering!

2 opmerkingen:

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!