maandag 5 september 2011

Vakantieknutselen Met Jongens (4) ...

... en 1 meisje. Nog een laatste ideetje voor de droge uurtjes op de dag (na schooltijd inmiddels, want de school is hier vandaag ook weer begonnen).

Schuur verven!!

Maar dan met water. En aangezien ik geen grote kwasten had kozen we voor kleine kwasten. Pret gegarandeerd. Hele tekeningen verrezen op de schuur, schutting en alles waar het maar enigszins mooi op stond. Omdat we dit op een warme dag deden was alles binnen een kwartier weer droog en konden we opnieuw beginnen.
Op mijn boodschappenlijstje voor de Action nog even grote kwasten zetten, want ook daarmee is schuur verven superleuk.
 
 
Met dank aan mijn vriendin Anja die met dit idee kwam. Zij is erg creatief en ik probeer haar al een tijdje aan het bloggen te krijgen ;-)

2 opmerkingen:

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!