dinsdag 13 april 2010

Drukke tijden

Luiers
Zaterdag is er in het WZA in Assen een kraammarkt. Leuk voor aanstaande en verse ouders. Nog leuker is dat ik er samen met een Kaatje Katoen collega sta met een tafel vol wasbare luiers. Leuk om te bekijken, leuk om te bevoelen. Ik ben pas een aantal maanden in Assen consulente voor Kaatje Katoen en merk dat er best wel belangstelling voor is. En dat is altijd goed. Het is zo lekker voor je babybilletjes, katoen of een ander wasbaar stofje. Het is beter voor het milieu en veel beter voor je portemonnee. Je bespaart echt honderden euro's per kind in vergelijking met wegwerpluiers.

Workshops
Ook de workshops trekken aan nu. Vele telefoontjes, afgelopen weken heb ik al weer heerlijk mogen genieten van veel creatieve mensen en hele creatieve kinderen. Heerlijk!

Naaien
Ik wilde dat ik iets meer tijd had om te naaien, maar er zijn twee leuke zomerjurkjes voor mezelf in de maak en bijna af. Hopelijk komt er eentje vandaag klaar en in de andere moet een blinde rits (en dat heb ik nog nooit gedaan).
En een leuke tent voor de jongens komt er ook, er ligt al een leuk Ikea stofje klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!