dinsdag 15 januari 2013

Kastje

Dit geweldige kastje kocht ik in een gewèldige winkel in Maastricht. Voor mij als Noorderling is Maastricht de mooiste stad van Nederland. Hoewel we hier bovenin alles hebben, gaan we er heel graag heen voor de sfeer en de leuke winkeltjes.
Bij de 50|50 stores worden prachtige, mooie en heerlijke dingen verkocht.
En ik zag dat er ook eentje in Groningen zit. Angezien mijn broertje heeft aangeboden op onze 3 kinderen te passen terwijl wij een dagje 'Stad' doen, denk ik dat we die binnenkort ook met een bezoekje gaan vereren.


2 opmerkingen:

  1. echt een super schoon bakske!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very fun. I got the same box here in Denmark. I use it for Tea and sometimes for yarn. I'm looking forward to follow your blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!