dinsdag 6 december 2011

Crea sint

Zoals velen deed ook ik mee aan een Secret Sint Swap. Zo leuk om te doen!
Mijn Swaptoffer heeft twee zoons. Aha, DAT komt me bekend voor, want ik heb ook twee van zulke exemplaren.
* In de zomer had ik al mijn onderwerp Vakantieknutselen Met Jongens. Het leek me erg leuk om iets creatiefs in deze jongens los te maken.
Ik maakte twee vindselmuseums voor ze. Heel kleintjes, met 3 vakken. Gewoon een theedoos, daar kun je zo veel mee doen! En ik verzamelde vast wat stenen voor ze zodat het museum niet zo leeg aan zou komen. In een vindselmuseum doe je wat je vindt. Ik dacht in eerste instantie aan wat je buiten vindt. Maar daar was mijn oudste het toen niet mee eens.
De stenen brachten me op een idee en dus combineerde ik die twee.

Voor moeder sloot ik een leuke boekenlegger bij.
Ik heb begrepen dat ze alle 3 erg blij zijn :-)

2 opmerkingen:

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!