donderdag 26 november 2009

Miniworkshops op de kerstmarkt

Jaja, sinterklaas is nog niet geweest, maar kerst is al wel in aantocht. En ook al die leuke kerstmarkten. Op 12 december is er eentje bij tuincentrum Eldorado in Zuidwolde. Dit ligt een klein stukje boven Groningen, tussen de stad en Bedum in. Zeeeeeer de moeite waard om daar eens heen te gaan (en natuurlijk helemaal als er kerstmarkt is). Ze hebben zulke geweldig asseccoires van PTMD, echt genieten als je daar eens gaat kijken. Ook verkopen ze er geweldige bloemen en planten die ze zelf opkweken.
Een vriendin van mij werkt er en ze bedacht dat het wel leuk zou zijn als ik daar op de kerstmarkt beschilderd servies zou verkopen. Nou moet ik zeggen, door mijzelf beschilderd servies verkopen, ik heb het een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. Maar op een kerstmarkt staan is natuurlijk wel erg leuk. En toen werd het idee voor miniworkshops geboren.
Een chocolademelkbeker, beschilderd glas of een serveerbord. Als iemand nog tips heeft mail me dan, of geef je reactie onder dit bericht.
Met zilververf en goudverf zal het leuk staan.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt ook van die leuke theepotjes waar de mok dan onder aan vast zit (zo'n 1-persoons setje). Misschien een leuk idee...kunnen mensen met de kerstdagen cadeau doen...

    Veel succes...Het is me iets te ver weg, maar anders was ik uiteraard even komen knutselen bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tip die kerstmarkt en leuk om daar workshops te mogen geven. Ik bedacht me spontaan dat je misschien nog porceleine kandelaars zou kunnen schilderen, vast leuk zo voor de kerst!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!