donderdag 19 november 2009

Cool baby

Ik heb laatst toch werkelijk zo'n fantastisch boek gekocht. Ik kwam met mijn 3 kinderen in de boekenwinkel onder het motto, eeeeeeeven kijken. Dat gaat toch nooit lang goed, maar 2 minuten is al heel wat. Toen ik dit boek zag mòest ik het gewoon meenemen. Zo veel leuke ideeën, te veel om op te noemen gewoon. En ook te veel om te maken. Maak een jurkje van jouw oude spijkerbroek, of een kruippakje van je oude fleecetrui (iedereen heeft er wel eentje in de kast liggen), mooie pantoffels voor jou en je kind gemaakt uit een gebreide trui van je man, een stoffen labeltje, een shirtje of jurkje uit jouw shirtjes enz. enz. enz. Ik ben echt helemaal enthousiast. Ik heb meteen mijn kledingkast uitgeplozen om te kijken wat er weg kan (lees: vermaakt kan worden tot kleding voor mijn dochter). Leuk hoor! Het is geschreven door Bajah Freeman.
Hier kun je het boekje even inkijken.

4 opmerkingen:

  1. Jaaa, die is leuk, heb ik ook! En dat jurkje van die oude spijkerbroek had ik willen maken, maar toen kreeg ik toch weer een zoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK BOEK :)
    Ik heb 'm een keertje geleend van de bieb!

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!