dinsdag 6 oktober 2009

Shoot!

Oh my... Na mijn "zwangerschapsverlof" die ik mezelf had toebedeeld, ben ik nu weer volop aan de freubel. In de schaarse minuten die ik over heb, en niet te lang boven mijn laptop blijf hangen, probeer ik 120 minuten in een uur te proppen. Zo ook met de workshops. Na de zomer loopt het nooit storm. Iedereen moet weer wennen aan het werkritme en de naderende herfst. Als het dan wat kouder wordt wil men ook weer creatief en cosy met elkaar om tafel. De eerste workshop staat voor dit najaar. En de tweede was in aankomst. Wàs. Gisteravond ingesproken, dus ingepland om terug te bellen vandaag overdag. Maar grote schrik, de voicemail was weg. Zoonlief nummer 2 (van bijna 2) vanmorgen betrapt bij de telefoon, dus die heeft hem vast in zijn onwetendheid gewist. Ach ach ach. Toen ik een rijtje onbekende nummers op de nummermelder terugbelde kreeg ik te horen dat ze al iets anders hadden gevonden. En dat juist nu ik weer de kriebels heb... ik wil weer lekker workshoppen!! Kom maar op.......

2 opmerkingen:

  1. Balen zeg, ik hoop dat het helemaal goedkomt!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja mensen zijn zo van de hak op de tak. Ga je van alles regelen hebben ze al wat. Gr ergelijk. Maar ik weet zeker dat mensen nu weer meer gezellige dingen gaan doen. Daar horen ook workshops bij. (weet ik uit ervaring). Leuke dag nog. Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!