vrijdag 6 augustus 2010

Autootjessssss

Voor mijn twee jongens maakte ik deze twee speeltjes. Ik denk dat ze er heel blij mee zullen zijn (hoop ik toch). De stofjes met auto's en landkaart bestelde ik bij Vanmarieke. Zij heeft geweldige stofjes. En toen ik de bestelling kreeg zat er ook iets leuks bij.
Het idee vond ik hier.  En de autootjes zijn gekocht op kleedjes voor de deur (van jongens die aan het sparen zijn om met moeder naar Eurodisney toe te gaan). Onverwoestbare autootjes, want bijna allemaal van de juiste merken (majorette, hotwheels en Siku). En dat is met mijn jongens wel een voorwaarde.


4 opmerkingen:

  1. Kijk dat is nog eens goede motivatie om speelgoed op te ruimen. Wat een leuke tasjes.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. top idee! ga ik zeker maken, super ook om even mee naar oma te nemen ofzo!

    thanks!! Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb em laatst ook gemaakt: http://effiemaakt.blogspot.com/2010/07/opvouwbare-autospeelmat.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! deze heb ik nog nooit gezien!! Jammer dat mijn zoon al 16 is, maar ik heb nog wel een klein neefje!! Super!! Je blog is ook heel leuk en ik ga je ook volgen hoor!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!