dinsdag 23 maart 2010

Memobord

Gisteravond was het heerlijk knutselavond. Mijn man was niet thuis, de kinderen lagen vroeg op bed, kortom, alle randvoorwaarden waren OK. En het was echt heerlijk. Ik maakte dit memobord. Het is echt eenvoudig om te doen, maar het heeft zo'n leuk resultaat. Ik denk dat bijna iedereen wel weet hoe je dit moet maken. Toch voor die het niet weten hier een kort stappenplan:

  1. Je koopt een opgespannen doek (bijvoorbeeld bij Action of Xenos).
  2. Je kijkt in je stoffenkast of er nog een leuk stofje ligt.
  3. Je legt het stofje op het opgespannen doek en niet het aan de achterkant vast. Trek de stof goed aan als je hem aan de overkant niet en doe dit overal even hard anders ligt de stof scheef.
  4. Tenslotte knip je leuke lintjes en legt dit kruislings op het doek, ook aan de achterkant vastnieten en klaar!
Achter de linten kun je leuke kaarten vastzetten, of knuffels. Dit is een cadeautje voor een meisje dat 2 jaar is geworden. Haar moeder is bezig een slaapkamertje voor haar in te richten. Ik denk dat dit memobord er erg leuk zal staan.


Ik heb ook een heel leuk labeldoekje gemaakt voor een heel lief klein baby'tje. Daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!