vrijdag 26 februari 2010

Het stokje van


Eloleo die hem op haar beurt weer van Meisjesmama heeft. Afgelopen zaterdag was onze verbouwing zo ver dat we eindelijk, ein-de-lijk, e.i.n.d.e.l.i.j.k. konden gaan inrichten. We hebben nu ruimte!!
En ik kan weer naaien. We hebben nu een eetkamer met onze grote eettafel. En aan die tafel kan ik naaien.
Er staan stoelen en een nieuwe klepbank. Hier kunnen de kinderen samen op zitten (en ook nog veel vriendjes die mee kunnen komen na schooltijd).

Maar belangrijker nog, in die klepbank is ruimte. Veel ruimte. Ik kan er veel stofjes in kwijt. Niet zo veel als in de kasten van Eloleo, maar ik ben er echt trots op. Naast de stofjes die ik al had heb ik ook mijn voorraad direct maar aangevuld bij de Ikea. Heerlijk. En lintjes, bandjes, knopen en garens zitten ook geordend in bakjes van de Ikea. En een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd (zeg ik altijd maar, dat is echt zo). Ik heb gisteravond meteen een fantastische potlodenrol gemaakt, foto's volgen.

1 opmerking:

  1. Stofjes zijn heerlijk, das waar! Echt héééééééééééérlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!