donderdag 14 januari 2010

Haakproject van start

Ik heb vroeger nooit leren haken. Vingerhaken kon ik wel, maar verder dan dat ging het niet. Mijn oma leerde mij breien, mijn moeder leerde mij borduren, voor naaien volg ik een cursus en haken doe ik via internet. En dit is het begin van deze slofjes. Met goedkope (maar eigenlijk waardeloze) wol van de Wibra (want het pluist en draadt, is synthetisch en glanst niet zo mooi als echte mooie wol). Maar dit is dus het begin, ik ben al vier maal overnieuw begonnen want ik hield steeds minder steken over. Nu heb ik door dat ik steeds de laatste steek vergat, wel deed ik steeds als laatste een omkeerlosse, dus dat deed ik goed. Het eindresultaat laat ik (hopelijk snel) zien!!

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben benieuwd naar het resltaat! (en ook of mijn tutorial goed werkt..) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super veel succes...het wordt vast mooi
    groetjes van de haakverslaafde herself

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!