maandag 14 december 2009

Mmm, nee ...

... het liep geen storm. Jammer. Ik had het graag razend druk gehad op de kerstmarkt. Een aantal kinderen hebben een miniworkshop gevolgd afgelopen zaterdag. Erg leuk om te doen. Kinderen zijn creatief van zichzelf. Ze doen! Denken niet na voor ze gaan schilderen.
De meeste volwassenen die langs liepen vonden het overigens wel leuk om alles te bekijken. Maar zelf een workshop doen... nee, liever niet. Ze waren aan het kerstshoppen en dachten dat het schilderen alleen voor kinderen was.

??

Nee joh, ook voor volwassenen hartstikke leuk om te doen! Ik heb zelf nog een bord en twee bekers geschilderd, wat dan veel mensen weer leuk vonden om te zien. Dit was in opdracht. Normaalgesproken doe ik dit niet. Maar zaterdag maakte ik een uitzondering, ik had zo veel leuke spullen bij de hand...

  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!