vrijdag 18 september 2009

Ik start!



Nadat velen mij zijn voorgegaan start ik nu ook een blog. Ik geef al een tijdje workshops servies beschilderen. Vorige week heb ik me eindelijk ingeschreven in het handelsregister van de KvK. Ik ben nu de trotse eigenaar van het eenmanszaakje Lila & Lime workshops
De komende tijd ga ik een aantal nieuwe workshops ontwikkelen en uitproberen. Ik ben van plan een nieuwe website te maken hiervoor. En ik heb het vreselijk druk met mijn gezin. Ik heb 3 kinderen, de oudste is bijna 5, de middelste is bijna 2 en de jongste is pas 4 maanden. Ik voel me rijk met ze. Daarnaast zijn we ons huis aan het verbouwen.
Ik zie het als een hele grote uitdaging om mijn eigen kleine zaakje een boost te geven. En daar kun je hier van meegenieten.

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie als DIRECTEUR!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes gewenst met je eigen zaak! En veel plezier met bloggen. Ik ben vorige week ook gestart met een blog.
    Groetjes Anja (Frankrijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met je blog!!!
    Groetjes,
    Yvonne (Italian)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik kom ook nog even binnen gluren bij je. Welkom hier en zoals je al kan zien ga ik je volgen . Leuk hoor....Bloggen is erg leuk. Je kan lekker je ei in kwijt. Ik doe het alweer een tijdje. Liefs OmaLeentje (leni)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!